2 Şubat 2013 Cumartesi

GD-I Am Mugler Hakkında

Eveeet, uzun süre aradan sonra yine birlikteyiz.Bu konuyu ele almayı çok istiyordum ama konunun ilk alevlendiği dönem yazamadım.Geç olsun güç olmasın.

GD'nin Lady Gaga'nın stilistimi her ne tırtsa (sinir olduğum insan topluluğundan biri işte) onun defilesi midir o da her ne tırtsa yazdığı bir şarkı I Am Mugler.

Lady Gaganın şarkıları dinlerim, sevdiğim şarkıları da vardır efenim bknz:teeth, government hooker vs vs. Ama stilistin adı nedir, ne defilesidir orası beni ilgilendirmez, başımı çevirip bakmaya tenezzül etmem bile.Ama şunu biliyorum ki bu insanlarlar bu tarzı kullanıyor.Böyle şarkıları, bu tarzı kullanan insanlar için yaptığı bir şarkının çiçeklerden, böceklerden, piknik yapan mutlu ailelerden bahsetmesini beklemiyordum-bekleyemeyiz.

Yine de şarkıyı beğendim mi? Evet, güzel şarkı.Ama GD'ye yakıştıramadım.GD masum, temiz, saf, minnak bi bebek, melek filan değil.Daha önce de şarkılarında küfür etti ve rahatsız olmadım.Hemen belgelerle geliyorum bknz:That XX.Öle bayıla dinliyorum.Hatta uzunca bir süre sabah alarm olarak kullandım, soğumadım.O kadar mükemmel bir şarkı.Test ettim, onayladım.



Peki ama Muglerdaki beni rahatsız eden şey ne? Bu bariz ortadaydı, farketmedim.BIGBANG şarkıları olsun, soloları olsun küfrü gelişigüzel hiç kullanmadılar.Bırakın küfrü bana anlamsız olarak gelişigüzel yazılmış tek bir şarkı gösterebilecek biri var mı?
Şarkılarda en anlamsız görünenler bile belli nedenlerle yazılmış.Mesela Knock Out.İlk okuduğunuzda anlamsız gibi görünse de anti-fanlara yazılmış, ince detayları olan bir şarkıdır.

Ben I Am Mugler'ı dinlerken küfür etmesinden değil, gelişigüzel, anlamsız, sırf şarkı yapmak için yapılmış bir şarkı olmasından, Haru Haru'yu yazmış liderimin elinden böyle anlamsız bir şarkı çıkmasından rahatsız oldum.Bu benim sevgimden birşey eksiltmese de kızdım.
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.Başka türlü düşünen varsa fikrini almak isterim tabii ^^

2 yorum:

  1. Benim bu Mugler olayında en çok sinirimi bozan milletin şarkıyı eleştirenleri şarkıdan daha çok eleştirmeleri! GD masum melek değil! Oppacık da değil! Bunu biliyoruz! Ve ne yaparlarsa yapsın kalite olduğunu da biliyoruz! Ama bu güveni bize verenlerden biri GD! Belki şarkı konusunda en çok o! Biz ona böyle koşulsuz güvenirken böyle dandirikten küfür ettiği bi şarkı yapması bizi sorgulamaya itiyo! Oppacık olması değil! Küfür etmiş olması olay değil ben daha Amerikan müziğinde neler neler dinliyorum! Bana amaçsız ve de gereksiz geldi!
    Kimisi de diyo ki albüm şarkısı değil ciddiye almayın! İsterse hiç yayınlanmasın odasında otursun mırıldansın! O şarkının altında da GD'nin imzası yok mu! O da GD malı değil mi! Öksüz mü o ezik mi niye o GD'nin değilmiş gibi davranılıyo albüme konmayınca işte ben bu zihniyetleri de anlamadım! Neyse oldu bitti! Önümüzdeki maçlara bakalım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm öfkesini kusmuş vahşi kedim :D Hak veriyorum dab.Kesinlikle yorum yapanlar daha da sinir bozucu oldular.Önümüzdeki maçlara bakalım, bakalım.

      Sil